Nya tider

Fredag idag, den största fundering jag har e om jag ska köpa ostkrokar eller en chips påse till hemma myset ikväll. Mmm de trodde ni inte va, förra veckan var frågan om jag skulle ha Staropramen eller Heiniken till kvällen. Men nu är det nya tider. Bestämde mig igår kväll att ta och skriva en bok. Tror nog det kan vara genomförbart. Vet precis vad den ska handla om också. Har haft funderingar på det här länge. Den kommer bli sjukt bra. Så bra så att Paris plockar ur sin lilla hund för att göra plats för min heta bok i handväskan. Vet ni om föresten att Paris har 12 st sånna där små hundar, allt ska ju matcha.. Läste att min favorit skådis varit lite för ivrig på de vita pullvret nyligen.. Fan har ni sett hans näsa? Klart det e svårt att dosera med den där näsan. Slutar tidigare idag också. Sen blir det en snylt middag hos föräldrarna. De kan dom gott bju på.... Just ja! jag har börjat sett Skärgårdsdoktorn, det programet e fan bra, tro det eller ej. Min idol e Syster Berit´, tänk om man hade lika mycket ruter i sig som henne. Skulle lätt kunna skaffa mig en liten sjöbod och leva på fisk hela året... Nu ska det bli lite mer läsande. Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback