Trav

Har upptäckt att jag är sjukt mobilberoende. Var på travet ikväll. När vi kom till parkeringen så upptäckte jag att telefon inte fått åka med. Trav är inget jag tycker är så intresant, när jag varit där med jobbet tidigare så har jag hela tiden tillförlitat mig på min mobil. Med mina gratis sms så hade jag tänkt att de här timmarna kommer ju gå fort som tusan. Men nu när inte mobilen var med så var det DÖDEN! Worst time in my life!... Nu blev jag ju tvungen att se på de där kött styckerna som springer runt. Såg ett lopp sen blev jag vrål hungrig och köpte mig en korv. Satt mig sedan ner och tittade på folk.. Hade ett par framför mig som var rena parodin på hur man inte ska få se ut och bete sig. Blev tvungen att bita mig i läppen för att inte skratta åt dom. När dom sen vände sig om så kände jag blodsmaken. Värsta va att dom aldrig gick. Så efter en stund så var underläppen min ett enda stort köttstycke.... Nästa gång det e trav så måste någon haka på, det e helt otroligt vilka människor det är där. En tant stod framför mig med kanske världens största bröstvårtor... ljuger inte heller. Pekade rakt ut... eller rakt ner rättare sagt.. Men nu e det CSI så jag får skriva mer i morgon.
Sovgott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback