Alla går vell på toan?

Släpp en fis och du kan säga att det är naturligt och att till och med kungen gör ju det. Visst det e sant. Likadant som att kungen går på toan och bajsar. (helt seriöst, jag började skratta när jag skrev bajsa) Skulle ni vilja se kungen bajsa? troligtvis inte. Men skulle det inte vara lite intressant, är han en långsittare eller är det snabbisar? Har han en bunt Fantomen tidningar bredvid som han läser? Hur har Paris Hilton det på sin tron? jag tror det är rosa hjärtformade kristaller dekorerade på hennes toalock. Hon sitter där med låren tätt ihop smalbenen utåt och fötterna vinklade innåt. Men i hennes knä så är det ingen Mode tidning eller nått sånt, jag tror hon sitter där med sin lilla knähund och pruttar. Overkliga figurer då? Kan ni se Lord Voldermort sitta och klämma? Mitt under hans uppläxningar av sina undersåtar så ursäktar han sig och går på toa. I det mörka dasset så lyser hans röda ögon! haha  När ska man kunna läsa i en bok eller se i en film en sago figur eller super hjälte sitta på toan? Eller behöva gå ner för landning och kliva av kvasten för att pissa i en buske? Får Gandalf slänga skägget över ryggen när han sitter och fiser? skjuter det gnister ur Harry Potters trollstav när han e hård i magen? Det är de vardagliga sakerna som gör mig nyfiken. Har Voldermort pyjamas när han sover? Hur många timmar sover han om dagen? Hur ofta går Vodlermort ner i tvättstugan och sätter upp sig på en tid mellan 17.00 och 22-00. Tar han bort luddet ur torktummlaren efter sig? Undra om han har någon allergi mot något tvättmedel? Han är ju lite röd om ögonen. Är det så att han helt enkelt är missförstådd? En kombination av ADHD och allergi besvär är nog inte så roligt, inte undra på att han e lite små taskig. Om Voldermort har tråkigt en lårdagkväll. Sappar harn fram den nya Shrek DVD´n och tar en lugn hemma kväll? I hans yngre dagar så kanske han satt med sin mobilkamera och spelade in filmer i biosalarna. Tar han med sig en flaska vin när han blir hembjuden till Malfoys?.. Så om någon har svar på mina funderingar så vore det ju roligt om man fick ta del av dom. Sov gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback