Blixtkörning

Vaknade utav att brandkåren bankade på dörren kl 04.00. Yrvaken och trött efter hårt festande så öppnade jag dörren. Rökdykare stod i trapphuset och frågade om det var min cykel som stod och brann i cykelförrådet. Jag följer med de maskerade männen ner i källaren och finner min cykel står i lågor. Jag minns att jag cyklade förbannat fort hem, det visade sig att det var så snabbt att svetsningarna i ramen börjat brinna. De skummade ner den och varnade mig för att cykla så fort. Dagen efter så träffar jag min bror som berättar att jag snott en handikapp moped och kört ner i diket med den. Eftersom jag jobbar som personlig assistent så fick jag dåligt samvete... Det drömde jag inatt! Jag vaknade med sånt skrattanfall att  jag fick  hicka.  som tur var så gick det över med det samma . Städade lite snabbt på morgonen och begav mig sen in till the big city. Rätt inponerad över att jag var i stan i över 3 timmar utan att gå in i en endaste affär... Jag är iallafall helt slut nu efter att jag sovit skit lite de senaste dagarna för att jag läst den nya Harry Potter boken. Den va riktigt bra, lite tråkigt att det e slut bara.. nu blire att titta i kudden nå timmar innan en ny spännande dag börjar :D sovgott!

"-Hur kom du hem från festen igår?
-Som blixten!
-Gick det så fort?
-Näe sicksack...."

Grymt roligt

Kommentarer
Postat av: Doris

Sitter på jobbet och kikar lite på intärnätt. Måste säga att din blogg är väldigt roande =). Skriv oftare! Vill ha revanch på minigolfen snart, vi tar det efter gatufesten när du är lite skakis.

Postad 2007-07-04 kl 12:14:06
Postat av: Doris Sambo

haha du är bra rolig ekke,inte visste ja att du var så duktig å skriva =) doris var på dåligt humör efter minigolfsförlusten. du får väl vara snäll me "hon" nästa gång ;)

Postad 2007-07-07 kl 23:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback