Grattis Sundsvall!

Äntligen! Nu kan vi avnjuta Highway stars på stora scenen på gatufest lördagen. Seriöst kan det inte komma nå bättre grupper? Såg några bilder nyss på Paris. Måste säga att jag nog svarar ja på frågan i det förra inlägget endå... Nu snart slutar jag för dagen, måste nog göra mitt besök hos systembolaget innan allt det goda tagit slut. Det här är ju min sista midsommar afton på 7 år. Lika bra att fira rejält på engång. Tog en promenad på stan nyss också. Det är tur man har köpt sig ett par solbrillor. Vilka stjärt span man kan få till bakom dessa, känner mig riktigt trygg bakom dom. Drar en liten pararell med torgskräck. Man kan sitta i ett fönster och titta ut och känna sig så trygg. Men går man ut så förändras hela världen. Med min brillor är jag trygg. Killen som stod bredvid mig med sin flickvän vid glass kiosken hade inte en aning om att jag stirrade rakt ner i klyftan på hans fästmö :D hehe Tur man är anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback