Köpet beskriver tjejen!

Som alla andra törstiga människor så besökte jag systembolaget idag. 2 gånger dessutom. Kl 10 på morgonen i timrå, och vid halv 19 tiden i bydalen. Det var full smetat med folk redan kl 10.. helt otroligt. I bydalen trodde jag det skulle vara kölapp för att ens komma in i butiken, men det gick som en dans. Men det jag tänkte på när jag var där inne va en rätt fin tjej, självklart så slänger man ju ett öga. Men gissa vad hon gör då.. hon köpte starköl, du vet den där silver burken för den otroliga summan 10 kr eller nått sånt. Helt plötsligt så blev hon inte lika fin längre, från en söt Haga tjej så blev hon ett slo från Ljustadalen. Hade hon bara plockat på sig en flaska rött eller några baccardi breezer så hade hon haft mitt telefon nummer nu.... Just ja, imorse vaknade jag av att jag fick mobiltelefon i fejjan. Hade lagt den på hyllan ovanför sängen och ställt den på väckning. Men jag vaknade inte av signalen utan av att den vibrerade ner från hyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback