Midsommar ångest

Högtider får mig alltid på sånt stressigt humör, hur fan ska jag hinna med allt på sån liten tid. Jag skulle igentligen jobba till kl 19 på midsommarafton, nu slutar jag kl 12 istället, men vad hjälper det? Midsommar lunchen med familjen missar jag helt och hållet. För jag ska på nån jävla fest långt in i byträsket. Så då måste man bila iväg direkt när man slutar jobbet. Igentligen så "börjar" festen kl 12!! Har dom inget bättre för sig? Men det e klart vi snackar om några som brukar gå på Espan på julafton också. Hörde ni om han som låg och drack ur en vattenpöl bakomför Espan på julafton för han trodde att halsen skulle frätas sönder? Han ska jag fira midsommar med :D Kanske kan få han att dricka en burk matjesill mot kvällen. Sen tycker jag det också är svårt med hur mycket öl behöver man? Man ska ju klara sig fram mot 3-4 på natten. Inge roligt att stå i arslet av världen på midsommarafton kl 19 på kvällen och be någon att inte fimpa i burkarna med slattar i :D (rysning). En annan specialite jag alltid har för mig inför en storhelg är att en vecka före så målar jag upp en grym bild om hur roligt det kommer att bli. För att sen när det är några dagar kvar måla fan på väggen om att det kommer bara bli skit alltihop. På så sätt så sänker man förväntnigarna så pass att om det blir en halv taskig fylla så upplever man den som helt suvve:D  Tror helt ärligt att jag kommer att bli ormbiten nu när jag besöker inlandet. Själva bettet är ju ingen fara, men jag kommer få en sån psyk smäll att jag kommer bli inlagd på akutpsyk för min ormfobi. När jag väl är där så kommer de konstatera att man har varit i behov av hjälp i flera års tid och de blir förundrad hur jag ens har kunnat klara mig själv så pass länge. Sen blir jag inlagd tills läkaren frisk förklarar mig, det kommer ta exakt 7år. Efter tre år så beslutar läkaren att jag e frisk förklarad men innan han ska skriva ut mig ska han göra ett spontan besök till Jacki Arklöv. Efter det så kom han aldrig tillbaka och de blir tvungen att göra en ny utredning av mig. Men eftersom de får sånt påtryck utav medierna om att psyk folket släpps ut för tidigt så drar den 3 åriga proccesen ut på 4 år. Därför så kommer jag inte bli utsläppt på 7 år. Allt för ett ormbett. För att man firade midsommar i inlandet, och för att man fick sluta tidigare. När jag väl blir utskriven så är jag 32 år, har en garderob fylld med välbevarade 2007 kläder och ett hem som är så retro att kanal 5 och strix vill spela in en dokusåpa som heter " Back in life 2007" på det sättet blir jag så snuskigt rik och känd att jag gifter mig med Paris Hilton. Skulle det vara värt det? 7 år med sprutor i häcken och tvångströjor på helgerna för några millar och ett liv med Paris? Skulle jag svara ja nu så ger jag mig fan på att ryssland tagit över Sverige på de här 7 åren bytt valuta till rubel så de 12 miljonerna jag får är värd tre cola burkar. Paris är så ner knarkad att hon säljer mina tre burkar cola för en bättre begagnad spruta så hon kan skjuta isig ännu mera skit i sig. Eftersom hon är så jävla nerknarkad så har pappa brutit med henne så hon får inte en spänn därifrån så jag gifte mig inte rik heller. 7 år är utstakade i mitt liv inför midsommar. Men visst ska det bli kul :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

suck. kan man mer säga? :D

Postad 2007-06-20 kl 23:17:46
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback