Semester längtan!

Nu är det en vecka kvar till semestern. På söndag kliver jag av, åhh det e ju bara 5 dagar dit. Det är ju inte så bra att gatufesten är första veckan på semstern för att då kommer man vara häng over och black resten av semestern... Var och köpte 3 tröjer på i birsta igår också... två ska lämnas tillbaka idag. hade varken ork eller tid att prova dom igår. Men det kan bli nått annat också.. de hade rätt coola badbrax ocxå. Tänkte bada i lördags på ön, jävlar vad varmt det var i vattnet, blev bara att jag vadade och kastade lite tennisboll med Linus. Ska gå och se Harry Potter filmen som kommer den 13´de med honom då också. Fan vad jag fick tjata för att få med honom haha.. Sen på söndagen satt jag och såg lite Top Gear avsnitt, Det programet e ju sannslöst roligt det, men det var inte lika sannslöst roligt när jag skuttade ut i min peugeot Gri-x4 Break.. Ok jag kan medge att bilen låter vass som fan, men en -91as kombi med 134hk orginal lovar jag inte rör sig direkt smidigt eller snabbt. Va och såg Gigli eller vad fan den hette hos Linda i söndags, fy fan vilken skrämmande dålig film det var. J-Lo va så förbannat pinsam att jag tyckte helt ärligt synd om henne. Stackars flicka, undra vem som lurat i henne att hon kan vara skådis? Paris är äntligen utsläppt från finkan!!! Måste ringa och fråga hur det är med henne...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback