Halka!

Sitter och tittar på en massa film klipp på youtube när bilar krockar och glider in i varandra när det kommit ett riktigt snöoväder. Det är så sjukt roligt, jag har ont i varenda skratt muskel i hela kroppen. Sitter på jobbet också så jag blir tvungen att kväva fnissandet så dom inte tror man e dumihuvve!. Men varför kan det aldrig blisån halka i timrå / sundsvall... med min utsikt från lägenheten så skulle jag inte bara få se bilar fara åt helvete, utan även bussarna med de skrikande bromsarna. Snacka om en härlig eftermiddag. Man tar på sig en filt och värmer lite kaffe och sätter sig på ballen och spanar ut över olyckorna. Tror fan jag ska smyg vattna gatan nedanför mig så jag får mig ett gott skratt. Minns en gång när jag var liten och bodde på skolgatan. Då sopade jag och micke fram isen. Så när brevbäraren kom med cykeln så vurpa hon och spridde post över hela gatan. Misstänker att det var där min Buster nr15 försvann... snacka om att genast bli straffad. Vintern är ju lite på G känns det som nu. Men Det var bra mycket roligare förr.. när man åkte trick skidor och bob hela dagarna. Nu behöver man bara gå utanför dörren för att slå sönder höftkulan... Kanske ska börja ta boben till macken när jag ska köpa snus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback