Hjälten!

Wow.. mer action i området! Sitter och följer nu skottlossningen på alnön... riktigt spännande. bron har dom spärrat av och söker igenom alla bilar.. Det här är ju mums mums för en mig. Älskar när sånt händer. Det bästa är att jag ska åka dit om sisådär 45 minuter... jag hoppas verkligen att det e jag som får lägga vantarna på den här snubben. En riktig hollywood gripning från min sida.. när jag kör ikapp han med bilen och gör en handbroms sladd och klipper undan benen med bakskärmen... jisses vilken hjälte jag snart ska bli!

Kommentarer
Postat av: Elin & Odin

Hej! Du är utmanad! ;)
Kolla min blogg för instruktioner. Kram

Postad 2007-11-03 kl 10:07:11
URL: http://odins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback