smeknamn

Träffade Linda idag på stan. Gick med henne i skolan på låg och mellan stadiet. På den tiden kallades jag för Berra. När jag stötte på henne så kalalde hon mig såklart för Berra. Med ett leende på läpparna så går jag därifrån och säger Berra flera gånger för mig själv. Vilket jävla smeknamn. Jag låter ju som en avdankad uteliggare från stockholms förorten. Berra! Hör ni själv hur det låter?.. Ioförsig så är vell inte Ekke så jävla fint de heller. Men det låter fan så mycket bättre än Berra. I vissa kretsar så blir jag ju kallad Lill-Dicken med tanke på storebror som heter Dick... hoppas jag.. vill tro att det är så iallfall. Försökte nyligen att få in Ekke-Ekkelito, men det var det ingen som hakade på. Aninne kallar Ida mig.. det är det ju lite charm bakom. Börn E blir jag kallad av Adam, Han kom även på Bärry. Det är vell inga namn man vill bli kallad bland folk. Andra smeknamn som varit på tapeten men som tur e fallit bort är. Gynther och Bella. Så jag ska nog vara jävligt glad för Ekke just nu. Dessutom funkar ju min slogan så bra... Ekke Bee det bästa man kan see :D tror det ska finnas kluddat på en parkbänk på torget. Tack och bock

Kommentarer
Postat av: Sofie

jävligt....jävligt vad??? :D kommer det nån fortsättning??

Postad 2007-09-20 kl 14:44:04
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback