Besiktning

Är dom odugliga att göra uppdateringar eller? Min Blogg tekniker hade ju ordnat det där grymt mycket snabbare.
Klagade på Idas bil för ett tag sen.. skrattade när jag såg den och sjönk lågt när jag åkte den. Hon kontra med att den gick rakt igenom besiktningen. Jag skröt såklart att min också skulle göra det. Igår var det den stora dagen med besiktning... När jag fick mitt resultat utskrivet så sa besiktningsgubben att han aldrig sett något liknande. Om det var på gott eller ont kan ni nog lista ut själva...
...
Har varit och hälsat på Blårand. Men han var lite tråkig då, han låg bara och sov. Syrran var i ett förtrollande läge. Hon satt bara med ett flin på läpparna och tittade ner på sin son. Förstårligt faktiskt, det är en riktigt söt unge. Ska nog slänga in några tvätt maskiner och åka dit.  Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag är övertygad om att du måste byta ut hela bilen!? men det är ju ganska lungt, skrota den...du ska ju ändå ta mc kortet till sommarn och köpa en hoj ;) eller hur va det?

Postad 2008-04-01 kl 16:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback