Bloggens baksida

Snålt med inlägg idag. Har kanske inte så mycket att skriva.. Tänk om man skulle bli socialt obegåvad pågrund utav bloggen. Man skriver ner alla tankar och funderingar man har så att när man väl går utanför dörren och stöter på någon på ICA så vet man inte riktigt vad man ska säga för att man känner att man redan har sagt det. Tänk vad pinsamt om personen i fråga läser det man skriver. Då blir det som om man repeterar sig hela tiden
...
Vet inte om jag berättat om mitt krig med en i kassan på ICA. Jag avsiktligt väljer en annan kassa så jag slipper henne. Tror hon e glad att jag gör det. Men ibland så är det ju oudvikligt. När det bara är en kassa öppen så kan jag ju inte ta ett extra varv ihopp om att hon ska ta en break. Men de gånger man blir tvungen att göra det så hälsar hon hjärtligt på alla kunder utan mig... Bakgrunden till allt detta är att hon anser att jag inte har någon humor (hmm hon också, kanske ligger lite sanning i det). Min uppfatting e att hon e en idiot. Simpelt.. Nu ska jag gå på hockeyn och se HV smiska Timrå.. hörs sen

Kommentarer
Postat av: Jag

Singel?

Postad 2008-04-03 kl 21:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback