Gästblogg: Snoken

Tjena, Patrik Näsberg här - gästbloggar för Stanislavs räkning.

Hur är läget?
Här börjar det likna något.
Sitter och partajar med Stanislavs himself just nu, ett riktigt ös med diskussioner om allt från Per Svartvadet till Amiga 500.
Ena brodern Eriksson och Lappen har också dykt upp och de sniffar på lite vin just nu.
Stanis bad mig att gästblogga, så nu kör vi. Har haft en ledig helg nu för första gången på ett antal veckor - nice. En Staropramen och en flaska Jacob's Creek har aldrig smakat så lovely.
Folk gillar tydligen min pekfingersvals, är imponerad av den. Själv tycker jag att jag får använda eraseknappen lite för mycket - men det kan ju ha lite med alkoholen att göra.
Hörde att Kim fått en Blårand - grattis. Hoppas armen funkar.
Och "Jag" - löjligt nickname, kliv fram nu för sjutton.
Rock on / Näsan

Kommentarer
Postat av: Log

Börja svara på kommentarer på bloggen! Annars är det tydligen mig de frågar om diverse saker, och det vill du inte:) Singel eller osingel?

Postad 2008-04-06 kl 09:45:36
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: stanislav

haha vilket tjat.. jag är singel.

Postad 2008-04-06 kl 14:24:08
URL: http://stanislav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback