Godmorgon

Godmorgon allesammans. Underbar dag idag. Gick en liten promenad förut och såg två pensionärer byta däck på bilen. Hoppas det kommer ett snö oväder till.  Men den risken e nog rätt liten nu tror ja. Kanske ska sula om på min pärla också. Slutar om 4 timmar och är sen ledig tills på lördag kväll. Lutar åt att det blir en öl på någon gemytlig krog på fredag. Med lite tur så får man se Jocke få en grisfylla. Vore spännande att se spännisen bryta sig i bardisken haha:P...
...
PS: Haha vad många klagar på mitt förra inlägg. Som om jag inte vet att drink är bättre än öl. Är väll ingen raggare eller :P

Kommentarer
Postat av: Log

Då tycker jag att du tar och bjuder din hemliga beundarairnna på en drink på den gemytliga krogen på fredag.

Postad 2008-04-17 kl 12:26:19
Postat av: Ida

Ska du ragga på mig så tar jag gärna en öl eller två, iaf!

Tycker du har lite för brun och mörk bakgrundsfärg på din blogg Erik, det är vår! Ta nån lite ljusare färg vettja :D

Postad 2008-04-17 kl 17:32:46
URL: http://idaelisabeth.blogg.se
Postat av: sis

känns ju tryggt :/

Postad 2008-04-17 kl 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback