Promenad

Nu sitter jag i fagervik. Eftersom jag inte hade något att göra och ingen ville vara med mig så bestämde jag mig för att vara lite hurtig och ta en promenad.  Så jag bestämde mig för att gå till syster. När jag kommit till böleängen tänkte jag att det kanske vore klokt att ringa och kolla så de är hemma. Det hör ju inte till ovanligheten att syster skulle befinna sig i birsta. Mycket riktigt så var de inte hemma, de var ute och gick en promenad och gick mot mig. Så det var bara att sno nycklarna av dom och brygga eget kaffe. Så nu sitter jag här vid köksbordet och får dricka kaffe ensam endå. Fan ingen vill va med mig....

PS: Ikväll är det en viktig match. Jag hoppas Liverpool åker på stor däng...

Ha en trevlig solig dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi ville va med dig...men inte fan dög det.

Postad 2008-04-22 kl 22:51:33
URL: http://lillaste.blogg.se
Postat av: mamma

Det duger inte med ön heller hör jag...Vad ska man locka med?
mamma

Postad 2008-04-23 kl 14:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback