Rumpnisse är mer lik Tom Cruse

Efter verkstan i går så blev det en sväng bort till syster. Första gången jag fick se grabben vaken och pigg, men fortfarande tråkig. Sparkade en fotboll åt han men han hade inge reflexer alls. Nä!! såklart jag inte gjorde. Men jag tyckte han såg ut som en liten rumpnisse från Ronja rövardotter. Kul att JO tyckte han var lik mig. Ska ändra mig och säga att han har lite drag av Tom Cruse istället....
...
Ledig hela helgen är jag också.  På fredag harj ag lovat att ordna brors dator. Jag vet exakt hur det kommer gå till. Jag kommer först att testa att starta om datorn, sen kommer jag dra några tekniska fraser så brorsan tappar intresset och går ner och sätter på kaffe. Sen när han e på nedervåningen så kommer min telefon att slinka upp och jag kommer att ringa till Putte och fråga vad jag ska göra... Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHA..sopa! Dina närmsta är ju lurade.

Postad 2008-04-10 kl 15:50:24
URL: http://lillaste.blogg.se
Postat av: sis

jag har några kort som du bör se, varning för skratt kan jag löva :)

Postad 2008-04-10 kl 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback