sjuuka drömmar

Jävlar vilka drömmar jag har haft inatt. När jag tog kombin ut på isen mellan Timrå och Alnön och sprängde ryska ubåtsbaser med hjälp av grabbar i lumpen. Eller när jag var med i en frågesport som gick ut på att man skulle välja ut olika djur i massa burar som kunde förknippas med filmer som vunnit en oscar. Att djuren också kunde prata gör att jag idag inte känner mig allt för mentalt skrytsam. Men höjden inatt. måste ha varit när allt förvandlades till en mardröm. Jag höll i mig i en stång och under mig fanns en krokodil som va jätte hungrig.. sen på ena änden av stången kom en boa orm slingrandes, och på den andra änden en anaconda. När de precis kommit fram till mina händer så vaknar jag av att jag ligger och hyperventilerar. Så om ni undrar vad jag stod ute på ballisen kl halv fem i natt och gjorde så var det enbart för att lugna ner mig lite... Hoppas ni får en bra dag idag! Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback