Helikoptern

Svårt att hålla den här bloggen flytande nu. Tycker inte det hänt något intressant alls. Eller en sak har jag livit lite intresserad utav. För 70 tusen så får man sig en lite halvfärdig båt eller en bättre begagnad bil. Men för samma pengar, så kan man faktiskt få sig en 2 mans helikopter!!! Fatta vad ligert, Tänk dig att göra upp med vaktmästar Chris om en helikopter platta på mitt punkthus. Kan åka på jobbet 3min innan jag börjar jobba. Dundra iväg till fjälls för att dra en röding mellan 4 och 5... Ligga under radarn och smuggla heroin till Timrå city från Estland.. möjligheterna är ju enorma. Det enda jag inte har kunnat luska ut och som är anledningen till varför jag inte köper den är.........Hur fan tar man sig igenom mAx drivern?

Kommentarer
Postat av: Loglady

Mår du inte bra? Och ligert??

Postad 2008-08-26 kl 13:27:43
Postat av: stenislav

Jag mår fin fint ja.. känner lugnet efter stormen nu efter födelsedags kalaset. Sånt tycker jag bara är jobbigt. Jaa.. ligert, vet inte vart det kommer från, men det var något man alltid sa som tonåring :P

Postad 2008-08-26 kl 14:34:32
URL: http://stanislav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback