Syrrans fritid...



Idag blev jag bjuden på middag hos systeryster. Gulash gryta!!! Syrran har inte blivit mamma, hon har blivit farmor tror ja. Hon har stått framför spisen och haft det här på långkok i 3 timmar. Men den var god, det kan ingen ta ifrån henne.. Själv har jag nog aldrig gjort ett långkok ska vara när man glömt något på spisen eller inför en storhelg när mäsken fått stå och puttra....:P
...
I helgen är det Selånger marknad, nu ska jag äntligen få min Vildhasse korv. Hoppas på dåligt väder så man slipper gå och trängas där. Men risken finns att jag enbart går till "torget" där han brukar stå för att sedan vända om och dra därifrån

Kommentarer
Postat av: ´sis

din jävul

Postad 2008-08-15 kl 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback