lite av varje

Ionsdags var jag och Chrissan på bilbingo. Hade jätte kul när vi satt och kollade upp alla tjejer genom bilregistret. Det var ju det enda som var roligt också eftersom vi inte vann något. Sen satt vi så jävkla avit till så vi hörde knappt vad det var för nummer de ropade ut. ..
...
Igår vart det en heldag på alnön med Linus. Vi såg på film, åkte moppe och satt vid datorn och tittade på youtube klipp. Lät Linus köra lite moppe också. Själv satt jag bakpå och var livrädd. Men så som han blåhöll i styret så tippar jag på att han också var lite skraj...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad har hänt med din blogg?? Den är inte lika rolig längre...du passar inte att skriva vad du gjort under dagarna, jag vill ha lite roliga tankar och funderingar, skärp till dig nu ;P

Postad 2008-08-08 kl 20:06:51
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: LogLady

Instämmer.

Postad 2008-08-09 kl 08:30:33
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback