Husvagn

Satt på lunchen och diskuterade tält semester och husvagns semester. Fan vad roligt det skulle vara att åka på husvagns semester. Bara känna lugnet efter vägarna. Se allt sommar Sverige har att erbjuda. Dricka kaffe på rastplatser. Slå upp förtält på olika campingar. Känna hettan i bilen, få stanna på en mack och köpa en strutglass. Spela en massa familjespel på kvällarna. Sova med kudde i bilen... I sommar händer det! helt klart. Någon som är intresserad?
...
Måste klippa mig nu, måste höra med J om hon har tid till veckan.
hörs hej


Kommentarer
Postat av: Ida

Erik!
Jag tycker du ska ta tag i mckortet som du så länge snackat om! Så kan vi åka på mc semster istället!
Kan man tälta...

Sen kanske jag kan klippa dig!?? Det vart ju bra sist... ;)
Kanske lägga i nån fin toning...

Postad 2008-02-22 kl 16:02:50
Postat av: johanna

hellu :)
ja till veckan så är jag ledig måndag å tisdag, så nån av dom kvällarna passar mig iaf. du får ta å kolla upp det så hör du av dig :)

Postad 2008-02-22 kl 16:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback