ibland går det fort...


ibland går det fort...

För att hålla mitt löfte så publicerar jag ännu en bild. Det här är ju lite tragiskt, men det är fan jävligt roligt också.
Jag är lite små fjortis ja, ser jag något rolgit så flyger telefon upp och det ska fotas. Det här tog jag iallafall ur ST för någon vecka sedan. Idag är det stressigt, ska jobba, gå på ikea, tvätta och gå på hockey.. lutar åt att det blir hockeyn som inte kommer att hinnas med. Sen såg jag att jag hade en funktion på mobilen så man kan skicka ett kort direkt till sin mobilblogg. Så nu ska jag bara få till så att de mobila blogg inläggen publiceras här.. vet inte ens om det är möjligt, får nog ta ett snack med min IT-suport... dvs Patrik kommer få ännu större laxvikar efter alla mina dumma frågor idag:P.. Idag är det alla hjärtans dag också.. undra va Heidi har hittat på när man kommer hem..  Nu ska jag dricka lite kaffe och klura ut dagens blogg fråga. Men vi hörs lite senare, Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback