klassfest

Det här med bilder på bloggen är ju rätt skoj det.. En bild säger så mycket. Jag skulle förmodligen aldrig ha kunnat beskriva den där skit stolen så bra så ni hade förstått. Näe nu ska det fotas mer med min super snygga mobil :P...
...
Fick inbjudan om klassfest i juni, eller juli.. minns inte riktigt. Men iallfall så ska det ju bli skoj. Träffa alla människor som man har på facebook eller springer på ute på stan.  Ska ju bli så spännande, eller så inte. Internet har ju förstört halva nöjet. Alla vet vad jag gör på dagarna, jag har inte heller förändrats så pass att jag inte blir igenkänd.  Lika väl som att jag vet vad alla andra gör, samt hur de ser ut i dagsläget.. det vill säga likadant som fr 10 årsedan men med skäggstubb och mindre smink... en liten kul grej angående klassfesten är att jag blev uppringd för 2 veckor sedan, jag låg och sov och lyssnade inte så riktigt noga. Vilket fall så ringde de och frågade om jag kunde vara kontakt person för min klass om det skulle vara några frågor.  Jag frågade vad det innebar och de sa att det skulle vara en för träff inför klassfesten så man hinner prata med alla och så.. jag sa att det var lungt mest för att få somna om på soffan. när jag lagt på så funderade jag vad som sagts och trodde ett tag att jag gått med på att ha årets förfest för hela klassen. Men efter några samtal så kunde jag slappna av.. förträffan skulle vara på en mindre krog i stan, jag skulle bara kontakt person angående om det var några frågor.. intressant med tanke på att jag vet lika mycket som de övriga i klassen.... Nu harj ag skrivkramp och kaffet får lida.. så hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback