Paper plains.

Jobbat till 14 idag. Sen hem och sno ihop en lasagne. Ibland blir man ju förvånad över sig själv. Tror ni den va liiite god då? Den serverades med lite sallad och soja.. Så nu har man delux matlåda tills imorgon. Annars brukar det bli nå mackaroner med några falukorvs skiver i.
...
Var i tvättstugan i dag på jobbet. Solen låg på och jag var som en raket. Poppa musik, vek tvätt och gjorde grymma dance moves. Ibland får man göra det tråkiga lite mer roligare.
...
Hetast just nu i mobilen är:

M.I.A - Paper plains
Patriks Combo - 800 grader
Frisco - Sea of love

Just ja, hörde en ljudfil på mobilen med min egen röst inspelad för några veckor sedan. Allvarligt hur låter jag som? Jag tänker vara stum framöver!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det var då ett JÄVLA surr om lasagne! Och soja?? Är du äcklig på riktigt??

Patriks combo...ja Jimmy kom hem på fyllan med skiva, mössa och hela kittet, när de spelat på hans julfest med jobbet. Suck...värre har jag aldrig hört. Skivan fick hans mormor i julklapp och mössan stal Kim.

Postad 2008-02-18 kl 10:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback