Tält vs Husvagn

249812-6
Tältet jag och Adam sov i under Piteå dansar och ler!

Hmm har fått diskutera hela helgen på msn om vad som är bäst, tält eller husvagn. Jag vidhåller att husvagn är bra mycket bekvämare och mer semster känsla. Men smaken är ju som sagt som baken. Senast jag tälta var i tältet ovanför här. Det slutade med att vi gick och la oss i bilen istället. Vi prov låg tältet men hur vi en la oss så stack benen utanför. Den fungerade dock bra till att lämna dryck i... Hörs hej!



Kommentarer
Postat av: Ida

Men det måste ju finnas störra tält än så där....så man får plats...tält kan ju vara hur mysigt som helst!

Postad 2008-02-24 kl 10:24:58
Postat av: LogLady

Tält är enbart till för just festivaler. Ska man på semester och är vuxen, tar man nog hellre med husvagnen:)Vuxenpoäng, Erik. Och framförallt bekvämt. (Oj va jag kommer få skit för detta!) Tillägger väl att det är svårt att koppla husvagnen till mc:n.

Postad 2008-02-24 kl 17:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback