The dark moon!

Hallå! Kan ni sluta klaga så förbannat (för bannat) :D. Nu lägger vi stavningen åt sidan och ägnar oss något helt annat. Har en oerhört spännande helg framför mig. Skull jobba fredag och söndag, nu har det blivit så att det blir torsdag till måndag. Vad har jag gjort för ont för att förtjäna detta? Är det pågrund utav min särskrivning?  kan jag då inte tänka mig...  Såg nya Rambo filmen ( Hollywood film baserad av mitt liv ). Det var det brutalaste jag sett. Åh då ska ni veta att jag är uppvuxen på Timrås gator. Det var action från början till slut, totalt menlös handling och menlösa avrättningar. Men de har inte heller försökt sig på en "action/drama/thriller/komedi" de har gjort en renodlad action rulle. Så som de var på 80-talet. Inget flams med roliga komentarer vid olika tillfällen. Så om jag skulle sätta betyg på filmen rent ur ett action perspektiv så ger jag den 4 utav 5...
...
Gårdagens största flopp var nog när jag var vaken till fyra för att se the moon förmörkelsen. Senast det hände var 1997 så jag tänkte -varför inte?.. Knatade ut med mysbyxor, huvtröja och kameran i högsta högg för att se skådespelet. Vad möts man utav då? Jo en kraftig dimma som gör att man inte ser ett dyft!! Men skam den som ger sig tänkte jag. Så jag sprang upp i lägenheten och hämtade bilnycklarna. Tänkte att om man kanske söker sig till högre höjder så slipper man dimman. Hittade ett bra ställe på rastplatsen mellan Timrå och Birsta. Försökte ta ett kort... men det var ju lixom inget att ta kort på. Så besviket åkte jag hem och la mig i sängen istället... Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Tappert, Erik! Du måste vara den enda som kan komma på en sådan nattripp.
(Hm...men, man bedöms utifrån språket...)-yrkesskada, sorry!
Mamma =)

Postad 2008-02-21 kl 16:40:07
Postat av: maria

hahaha! du är så dum :P på ett snällt sätt :P vad skulle kunna vara 5 av 5 på din actionskala då?

Postad 2008-02-22 kl 16:20:55
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback