Panik

När jag kom hem från jobbet så hade jag en enda tanke.. och det var att gå på toa.. (även de bästa måste det) När jag kliver av bussen i centrum och går förbi ica så blir jag ståendes pratande med Jocke, sen direkt efter det så blir jag stående och pratandes med Jonas.. halv springandes sista biten, panik sista trappstegen rotandes efter nyckeln. Efter att ha gått igenom alla ficker 5 gånger så visar det sig att den e bort tappad.. fram med telen och ringer Jocke så han kan komma med reserv nyckeln.. 15 min senare eller 16 min senare för att vara exakt så har jag fått upp dörren ytterdörren. Nano sekunderna som följer går inte att beskrivas med ord.. det var som att vakna upp från en livstid i helvetet, sakta men säkert så svävar jag på rosa moln mot himlen.. får än att tänka på han på midlanda som sket så han tappa förståndet...

Nu blir det till att luska ut vart nyckeln tagit vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback