Vinter mörkret!

Fy fan vad synd det har varit om mig i nyårs helgen. Ni har helt omöjligt upplevt en sådan smärta. På söndagen var det värst, jag hade välkomnat en slö rostig kniv över halsen. Jag hade svalt 200 krokiga spikar med ett leende på läpparna. Fy tusan vad ont jag hade i halsen. Nu är det som tur är bra. Nu känner jag mig bara lite rosslig och allmänt förkyld.. så nu är jag i det stadie när ni andra dödliga brukar ligga och åma er i sängen. Det är jobbigt att ha ont när man har en smärttröskel som stålmannen. Funderade ett tag på om jag skulle vika ner mig och införskaffa mig lite pencelin på vårdcentralen. Men en söndag dan före nyårsafton skulle det nog ha varit svårt.. Men nu e det ju så att man är ju lite utav en husdoktor själv. Med en fönsterskrapa, tvättsvamp örngott och ett par silver skedar så lyckades jag bota den ömma halsen.. Näe kanske inte riktigt så gick det till.. det var snarare så att jag hällde upp ett glas Jim Beam och åt en skål glass. De kan jag lova fungerade grymt bra. 
...
Köpte 4 st pocket böcker i går. Så nu ska jag bara mysa till det i vinter mörkret och invänta våren. Eller om jag ska vara ärlig så längtar jag inte så där jätte mycket, visst är det skönt med våren och sommaren. Men vintern e inte ås tokig den heller. Ser verkligen fram emot en skön Vemdalen eller Åre resa. Så om någon känner sig sugen på en skön liten vinter semester så hör gärna av er! 
Nu ska jag snart sluta jobbet. Blir nog en sväng på stan innan jag beger mig hemöver. 
Hare bra! 

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG ÄR GRYMT SUGEN! MEN JAG TÄNKER INTE STÅ FÖR STUGAN I ÅR!

HOJT! HOJT!

Postad 2008-01-06 kl 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback