De gråahårsäckarna har penetrerat hjärnbasen....

Jo det e sant, dom har tryckt sig igenom skallen och börjat masera min hjärna. Det jag försöker säga är att jag blivit gammal. Var in på gatufesten i hela 1 timma igår. Jag och Näsa tittade på varann efter en öl och beslutade oss för att gå hem och slå på en film och dricka en kopp kaffe istället. Så ikväll hoppar jag gatufesten. Men jag ska ge den en chans på lördag igen. Risken är väll att man viker in kepsen tidigt då med.... Igår låg jag ju och var datanörd på stranden, resultatet blev en knallröd rygg som känns så där härlig när man rör sig.. Måste fan lära mig att smörja in mig. Eller åtminstonde lära mig att inte vara ute i solen så länge.... Aja vi kanske ses på nått fik ikväll istället.

Kommentarer
Postat av: LogLady

Det är LIVSFARLIGT att inte smörja in sig och bara pressa i solen. Du är så pass gammal (med grått hår och allt) så att du i fortsättningen smörjer in dig. Och gatufestandet ska man nog överlåta åt den nya generationen.

Postad 2008-07-04 kl 12:53:43
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Putte

Ett fik?

Postad 2008-07-04 kl 18:19:20
Postat av: Angen

haha..ja eric nu börjar ni bli gammal =)

jag har sån där after sun Lotion här hemms som du kan få låna om du vill ;)

Postad 2008-07-04 kl 18:58:58
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: sis

mannen har semester så vi kanske kan ta en kvällsfika på wayne´s

Postad 2008-07-06 kl 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback