Inbrott i bilen

Jävla raggar ungar!! Jag har fått smaka på moppeligisternas ouppfostring. Klev ut till bilen imorse för att göra min vanliga resa till kyrkan för att be för alla världens bedrövelse. Jag trodde först att satan själv hade kommit upp på jordens yta för att jävlas med guds bästis. Dörren stod halvt öppen, handsfacket var öppet och all dess innehåll låg på sätet. Tänkte så klart att satan själv inte skulle göra ett sådant simpelt straff för mig. Kom att tänka på hor ungarna ( ursäkta språket ) som inte kan begripa sig på vad som e mitt och vad som e deras. Men det här hände ju enbart för att jag släppt garden lite. Inatt ska jag stå på lur och sparka in ansikte på dom jävlarna, åtminstonde släppa ur luften ur däcken för dom. Näe skämt och sido. Jag är igentligen inte ens förbannad. Jag har ju inget av värde i bilen, tycker det bara är lite orutinerat av dom att ge sig på min bil. Tänk om dom åker dit för en bilståld där dom inte kom över något byte. För att inte tala om vad som kunde ha hänt om jag tagit dom på bar gärning. Fan de leker ju med döden :P... Ha en trevlig kväll!

PS: Sitter nu och dricker en kall Heiniken hemma hos ida.

Kommentarer
Postat av: maria

hörru, blir du förvånad när du bor i timrå? hehe ;P

Postad 2008-07-26 kl 18:45:56
URL: http://mariareh.blogg.se/
Postat av: stanislav

Inte direkt, men jag blir mest förvånad utav att personen ifråga inte vet vem jag är. Hade han vetat det så hade han aldrig vågat sig i närheten utav bettan...

Postad 2008-07-26 kl 20:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback