Den hemliga sjön...

Måste ha blivit biten utav en vatten sugande loppa inatt... Vaknade vid 2 tiden av att jag var så sjukt törstig, Fick i mig kanske en liter vatten på mindre en 10 sekunder,
..
Det är sättna i helgen, det brukar ju kunna vara roligt, senaste 4 åren har jag alltid jobbat den helgen. Men iår tror jag faktiskt jag ska åka dit. ( om det e fint väder )
...
Alltså en liten kul grej. Jag har jobbat i 4-5 år i Granloholm, varje gång jag gått till affärn så har jag gått förbi en bäck, Eftersom Granloholm ligger på en höjd så har jag varit lite nyfiken över vart det kommer ifrån. Jag har hört lite små rykten om att det ska finnas en liten pöl där upp någonstans. Så igår satt jag på eniro utsikts kartorna och kolla om jag kunde hitta  någon väg till pölen, eller om jag var tvungen att ta på mig vandrar skorna. Vad tror ni jag hittar då? jo värsta stor sjön som ligger så nära gångvägen till affärn att det är ett under att jag inte trillat i någongång. Jag förstår inte hur jag har kunnat missa den.

Kommentarer
Postat av: ullis

Du har aldrig funderat över namnet Sticksjön? Ofta finns det en sjö i närheten om området heter något med "sjö" :)Den är heller inte så hemlig, när jag gick i skolan i Granlo så minns jag att vi hade tävlingar runt den sjön. Vi skulle springa så många varv vi orkade :)

Postad 2008-06-16 kl 11:48:42
URL: http://ensammamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback