El bilen

Yes jag är ett geni!... Tyckte det var så trist att stå och skotta, så jag dundrade på bil stäreon. Glömde slå av fläkten och strålkastarna. fick hjälp starta den med bil laddaren, nu har den stått på tomgången i en kvart.. så förhoppningsvis så är det lite kräm iden nu..
...
Ikväll e det fotboll, nu är det spännande. Men alla min känslor säger att sverige vinner det här. Hmm undre föresten vad det är för matcher på midsommarafton. Det kommer krävas planering i så fall. .. Funderade på vad jag gjorde förra midsommar afton. Kom på den briljanta idén att gå tillbaka i min egen blogg och kolla. Där blev det sån där AHA upplevelse ( stöde flotte och sedan sova i bastun hemma hos Hägga ) varför kan man addrig hålla sig på ett och samma ställe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback