En latte på stan

Jag har ju kört en rätt hård stil med syrran på sista tiden. Ingen birsta eller stan alls. Hon har därför inte tjatat på mig heller. Idag när jag pratade med Jocke så ropade syster att hon ville åka till härnta och fika. Sa då att vi kunde åka in till stan och ta en latte. När jag sedan ringer upp henne när jag gjort mig klar så hade hon inte trott på mig. Hon trodde jag bara jävlades. Så jag fick åka upp till industri området och hämta barnstolen. Sedan hämta upp syster och Sigge, sedan som en glad överaskning så följde JO med också. Vi började med en Latte på 1891, riktigt dåligt var det där. Sen så var det 150 affärer som det skulle gå in i. Tillslut gick det inte längre. Jag var less! Men det har endå vart en härlig dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback