Pengarna tillbaka på midsommar...

Tjena! Äntligen fick vi tillbaka sommar värmen igen. På fredag är det midsommar. Kom på att förut så hade ONOFF det där erbjudandet om att regnar det på midsommar så får du pengarna tillbaka. Tycker det e konstigt att dom slutat med den reklam kampanjen. För jag kan inte minnas att de har blivit tvugna att betala tillbaka en endaste gång... Helgen har iallfall varit grymt bra. Blev dock ingen Sättna. Men det var inte mitt fel det beror på att det blev inställt på söndan.
...
Nu är jag ute på alnön och skottar grus i solskenet. Är fan ingen bra kombination Får springa in och dricka vatten varannan minut. Tror det blir middag på Vindhem idag. Det har jag gjort mig förtjänt utav..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback