Guds bestraffning 2

Fy farao.. Sitter och ser på senaste avsnittet utav Erik och Mackan - Hela och rena. Kliar på hela kroppen min nu. Liv rädd för kvalster och annat kryp nu. Tror jag ska ringa en polack i morgon och se vad de tar för en stor städning.
...
Har suttit och tittat på laser behandling mot synfel på nätet. Men satan va dyrt de var. Över 30 bubb.. Det hade annars varit en bra idé. Vore kul att se hur världen ser ut. Tror jag monterar ner den gamla pioneer cdn och ser om det leder till något...
...
Idag så har jag gjort kanske de pinsamaste man kan göra.. Panta flaskor!  Har fortfarande inte pantat en flaska i Timrå på säkert 10 år. Nu passade jag på när jag var med syrran på city gross. En gång hade jag sådan pant nojja att jag åkte till Ica i Nacksta för att ingen skulle se mig...
...
Innan vi gick in på city gross så skämtade syrran och sa att tänk om vattnet skulle gå.. Jag svarade att isåfall får hon gå ut och vänta i bilen. Det slutade med att vi la upp en kris plan hur vi skulle göra om vattnet skulle gå. Vet inte om jag har fel, men jag har fått för mig att om vattnet går så ska man åka på BB direkt. Men syrran la upp planen att om vattnet går så ska jag köra hem henne så hon får duscha och snygga till sig, sen åka på BB..
...
Häromdan så gick grannen med en sopsäck med pantburkar mot ica.. Jag slowade ner mig rejält i trappen så jag slapp prata med han och bli tvungen att erbjuda lift.... när jag sen kom till bilen så ser jag han på alla fyra ligga på parkeringen och plocka burkar. Svårt att hålla sig för skratt kan jag lova... Men eftersom jag e lite ovänn med Gud just nu så straffade han mig idag. När jag gick till bilen från jobbet bärandes min stationära dator så gör ju jag en vurp så klart. Men smidig som man är så vrider man sig och tar smällen på sidan. Datorn klarade sig som tur var... Hörs hej!!

Kommentarer
Postat av: Log

Att panta är miljömedvetet nuförtiden. Inte snålt.

Om vattnet går är det ingen brådska om man inte har värkar. Dock tror jag inte det är så vanligt att vattnet går av sig själv sådär långt innan. Don´t worry!

Postad 2008-03-26 kl 08:56:01
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: sis

jag¨har ¨återupptagit mitt bloggande, jag gjorde sidan rosa- just for you brother

Postad 2008-03-26 kl 17:03:24
Postat av: Sofie

mhallå! Uppdatera! :D hihi

Postad 2008-03-27 kl 16:53:15
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback