Kent på Eon

Jaha då har man varit och sett Kent nu då. Den första timmen kände jag inte igen en enda låt. Tyckte inte heller de låtarna var så vidare bra heller för den delen. Men sedan började de spela låtarna som man hört förut. Men man blev aldrig eld och lågor. Ljudet var däremot riktigt bra, samt ljus showen haha. Men det jag nog spenderade mina tankar mest på var nog mattan de rullat ut över isen. Man skulle ha vart ner och fått känt på den... Sen var det kanske inte så bra drag där heller. 3000 sålda biljetter är inte mycket i Eon arena. Skulle ha behövts varit 3000 till minst för att det skulle blivit något tryck. Åkte iallafall in på Aveny efteråt och drack hela två öl och åkte sedan hem kl 1. Kände värkligen hur vuxen poängen ramlade in... Men anledningen till att jag åkte hem rätt tidigt var delvis för att jag skulle jobba dagen efter samt mina röda ögon. Helt sjukt att det inte släppt än. Det är visserligen mycket bättre. Men det ser fortfarande inge vidare ut.
...
Måste ju berätta att jag skrivit över 100 inlägg nu. Vem trodde att jag skulle göra det när jag började. Inte jag iallafall. Nu ska jag dricka lite kaffe och läsa om hur Borås smiskade Löven. Löven har redan gått på sommarlov nu :D

Kommentarer
Postat av: LogLady

Trodde inte löven spruckit ut på träden än :D *åh va rolig jag var nu, eller inte*

Men vad hade du väntat dig? KENT. Bara namnet säger ju att det blir en torr tillställning. Kan aldrig bli drag på en sån spelning hur mycket ljus och bra ljud det än är.

Postad 2008-03-10 kl 10:48:37
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Helly

Tja! hur äre med ögat?! :)

Postad 2008-03-10 kl 12:02:21
URL: http://www.helldorf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback