Påsk

sprang in på domus igår för att köpa lite mjölk. Men då gick jag förbi lösviktsgodis hyllan och såg att det bara kostade 2.90.. Lika bra att ladda på med lite snarra så tiggar ungarna blir nöjda tänkte ja.. köpte 2 kg!!! godis, nu ska påsk kärringarna iallafall bli glada.. Sen när jag kom hem kom jag ihåg att jag inte skulle vara hemma något i helgen. Mindre bra tänkt... hörs hej!

PS: Under hela året så får alla barn inte gå längre än till husknuten för föräldrarna är rädda att de ska bli bortförda.. Men den här helgen så låter vi barnen hälsa på vilt främmande människor. Är det de som kallas hemkörning?

PS2: Undra om jag inte har något kort när man varit påsk kärring.. ska lägga upp det isåfall

Kommentarer
Postat av: maria

haha jag kan ta allt godis :D
ser fram emot ett gott skratt om du hittar nåt kort :P

Postad 2008-03-21 kl 20:29:13
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback