Taccos i hårdisken?

Helvetes vad rädd jag blev igår. Ena hårdisken i datorn la av.. Det är ju visserligen inte hela världen om en disk går sönder. Men på den här disken låg ALLA fotoalbum man tagit sen 2004. Tror jag ska satsa på att bränna ut allt ikväll. Lite jobbigt om allt skulle gå förlorat.
...
Igår blev man bjuden på taccos hos syster. Det e by the way idag tiden går ut. Har ungen samma tidsupptattning som syster så kommer det dröja en vecka in hon kalvar. Men iallfalll, var gott med lite taccos. J är ju en förjävla smart kille, han stoltaserade om vilken geni han var när han åt taccos. Hur tallriken skulle se ut... Det var som om det var hans stösrsta uppfinning... Tyvärr så var det ett gammalt recept som kallas " Nacho tallrik" hahaha... hörs hej!

ps: J du var ju den första jag sett som haft banan till taccos iallafall :P

Kommentarer
Postat av: Ida S

Men Erik stavas inte Tacos med ett c?

Ikväll smäller det, hoppas du fått tag på en biljett!

Postad 2008-03-15 kl 12:19:21
URL: http://idaelisabeth.blogg.se
Postat av: Log

Precis Erik. Ett c, *skönt att det inte var jag som började:)*

Har hört fler som har banan till tacos, märklig kombination måste jag säga.

Postad 2008-03-15 kl 12:54:06
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: stanislav

Det är en tolkningsfråga.. man kan stava med två c också :P

Postad 2008-03-15 kl 13:12:06
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: stina

banan i tacos har jag sett på många ställen, vet en som har kokt ägg med oxå.. ;) men inte vii.. huvva! har förresten ett snyggt kort på fredde på kylen när han va påskkärring som liten :) väntar med spänning på vad du ska lägga ut =)

Postad 2008-03-21 kl 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback