Schyffert levererade...

Igår var det den efterlängtade dagen, dagen då vi skulle gå och se Henrik Schyffert på Tonhallen. Eftersom det varit bestämt sedan länge att vi skulle gå på det här så hade man byggt upp en hel del förvöntningar. Som tur var så levererade han mer än mina förväntnignar. Han var helt lysande. Får ni chansen att gå på den här föreställningen vid något tillfälle så rekomenderar jag den starkt.
...
Var in på Maxi idag och handlade lite matvaror, tänkte passa på mitt på dan då dom flesta är på jobbet. MEn jag tror den här ekonomiska krisen har satt sina spår, för det verkade som inte en jävel har något jobb längre. Helt jävla knök fullt där inne.
...
I helgen tänkte jag bege mig ut på isarna och pimpla, Det som är mest spännande är inte om vi kommer få någon fisk, utan om isen håller. Kanske blir årets sista dopp man gör i helgen.

Hej hopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback