äcklig filmjölk

Mm vilken härlig start på dagen. Först efter 2 glas med filmjölk så upptäcker jag att den går ut samma dag. Då blev det äckligt. Sen nu så tog jag en kopp termos kaffe som inte var riktigt hett, men det var inte heller kallt. Så jag får väll svepa den här muggen lite fort medans det är lite varmt iallfall. Hockey idag igen. Frågan är om man ska våga gå. I lördags blev jag och brorsan så förbannad att vi gick efter 8 min i andra perioden. Senare eftermatchen så var det 3 st som sa att det blev mycket bättre efter att jag hade gått. Vidskepligheten kan jag till en viss del förstå men jag kan däremot inte förstå hur dessa tre kan ha sådan koll på vad jag gör på min sittplats. Men det är väll svårt att vara anonym bland 5000 personer.

Kommentarer
Postat av: bängt

i sibirien är det kallt!

Postad 2008-10-17 kl 12:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback