BrainTrust

Om ni har sett Scrubs någongång så vet ni nog vad braintrust är. Jag är också med i en braintrust grupp, det är jag Micke Putte och Christer. Jag vet inte hur det är med dom (men jag tippar på att det bara är jag), men det är skit skoj att skicka ett mass utskick till alla och styra upp ett braintrust möte. Försöker få Putte nu att vara med och driva fram att vi ska ha varsinn "red phone" med secret nummer som bara dom i braintrust har tillgång till... Bäste vore ju ioförsig walkitalkis, men dom är lite opraktiska. Men vår braintrust grupp är ännu bara i uppbyggnadsfasen, vi försökte få ihop en liga för Aftonbladets DreamTeam, men det verkar ha gått i stöpet. Därför tror jag att våra secret mobiler kommer göra mycket nytta.



Tänk om vi hade sådanna gömda i bokhyllan hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback