Glögg nr 2

Torsk med 4 - 0 idag. Har sett ett betydligt vassare Timrå. Dock inte iår... Lyckades vinna en Apelsinkrokant iallfall det var en liten tröst. Nu sitter jag och dricker 04ans glögg och varvar ner. Hockey och Stanislav är fan ingen bra kombination, Ett tag så ville jag sopa näven i väggen. Sen sitter jag och irriterar mig på allt och alla. Bredvid för kvällen hade jag någon liten sprätt som reste sig upp så fort det blev en målchans. Slutet av tredje hade jag lust att ge han en knuff neröver läktaren. Men jag är inte bitter inte ett dugg. Nu ska det drickas lite glögg och pysslas på lite här hemma. Ha en trevlig kväll!

   

Kvällens smak är vinteräpple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback