Synfel eller hjärnfel?

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3544620.ab

Fatta att jag måste ha det där. Jag har kanske det sämsta minnet när det gäller ansikten, det värsta är att jag tycks alltid bli påmind om det när jag är bland folk. Jag skulle kunna sitta på samma förfest och prata en person hela kvällen för att sedan stöta ihop på krogen och inte ha en blekaste vem personen är. Jag går på släkt kalas och hälsar på nya människor för att få bekräftat att vi träffats dom senaste 14 kalasen. Jag vet inte hur många gånger jag ställt frågan " vem var det där då? " till Jule för att sedan få tillsvar " men skämtar du eller " ... Nu skämtar jag inte, jag är fan anisktsblind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback