Kvällsmörker

Jädrans vad mörkt det är på kvällarna nu. Kanske är därför man e så förbannat trött också. Men det finns en fördel med mörkret, man kan börja elda värmeljus igen.. Igår snodde man ihop en fjällfångad röding i ugnen, grannarna måste ha hört mitt glädje vrål när jag provsmakade den, fy fan vilken kock man är. Grann tanten måste ha tagit illa vid sig eftersom det luktar fisk i trappen idag, men jag har inte hört något vrål från henne än. Nu ska jag dricka mitt kaffe och se vad televisionen har att erbjuda ikväll. Förhoppningsvis så visas en bra reklam fri film...

Kommentarer
Postat av: Spådam Annki

Haha brukar granntanten vråla ? Varför ?

Hälsn.Annki

Postad 2008-09-21 kl 22:22:13
URL: http://kartomantik.blogg.se/
Postat av: Sofie

Pff...visste inte ens att det var handikapp!

Näe, jag hade aldrig tankat förut, det var mitt problem då! Gick bra att tanka igår, fick upp tanklocket hur lätt som helst då.

Postad 2008-09-22 kl 11:31:55
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: mamma

Och när kommer inbjudan? Skryt om god mat har jag hört länge...men upp till bevis, Eric!

Postad 2008-09-22 kl 15:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback