presenter och födelsedagar


Igår fyllde syster 30 år. Nu när det gått en dag så är hon närmare 40 än 20, tycker det är viktigt att jag påpekar det. Frågar ni vad jag har gett henne så är svaret inget. Hon ska firas på lördag så det är då hon ska få sin present. Hade tänkt att köpa en cupé värmare, en uppsättning nya vinterdäck en ratt muff och ett rostfritt avgassystem. Men sen slog det mig att hon inte har något körkort. Men ska jag vara ärlig så har jag faktiskt tänkt köpa den perfekta presenten till henne... vilket jag alltid gör. Jag tror jag aldrig har misslyckats med en present. Eftersom hon är mammaledig så vet jag att hon sitter hemma och läser det här, så hon kommer först bli lite små purken för att jag jävlas med åldern hennes, sen kommer hon bli smått vansinnig när hon läser om körkortet. Men sen så kommer nyfikenheten att ta över och hon kommer ringa upp mig och fråga ut mig vad det är för en present jag har tänkt köpa. Så syster, jag ser fram emot ditt samtal....

Kommentarer
Postat av: sis

haha, mitt i prick, ringer nu..men jävligt onödigt att dra upp det där med kortet snorunge

Postad 2008-09-24 kl 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback