Tisdag

Vilken jävla dag det är idag. Sovit dåligt, ont i huvudet och ont i halsen. Hur i helsike ska man palla med det här. Jo sen e jag hungrig också efter att jag hoppat över frukosten. Det här blir inte nådigt de. Nu är jag iallfall klar med Jan Guillous - Men inte om det gäller din dotter. Måste säga att jag blev mäkta förvånad hur bra den är. Hur han lyckats sy ihop dom två serierna till en bok. Alla karaktärer fick visa upp sig på likamånga blad. Boken rekomenderas starkt till alla som följt de två olika serierna, men kan vara lite svårare att hänga med om man inte läst dom.. kanske rätt förstårligt. Nu måste jag få mig en kopp kaffe så jag åtminstonde blir en pigg människa med ont i skallen och halshont..

Kommentarer
Postat av: sis

du får komma till mig och inviga min latte maskin i morgon om du vill :)

Postad 2008-09-09 kl 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback