April skämt

Nää är det sant?? Just den meningen vill jag höra flera gånger idag. Det finns inget härligare än att få dra en härlig lugn och se hur tanke verksamheten går igång för att sedan se dom smälta det. Så nu ska jag smida planer för att få så många som möjligt att gå på det. Men jag känner att jag ligger risigt till själv. Så många jag har drivit med under alla dessa år så måste dom ha ett starkt hämnd begär.
...
Ipred lagen är nu i fullt bruk. Samtidigt så är "problemet" redan löst. Det är fan underbart hur piraterna kan ligga steget före hela tiden. Tror det här med ipred kommer att avskrivas om ett tag, för dom enda dom kommer kunna ta är vanliga svenssons med ungdomar i familjen. Dom stora piraterna och dom som vet vad dom gör kommer gå fria...
...
Listade ni ut vad som var dagens aprilskämt i ST? Jag tyckte den faktiskt var riktigt bra iår. Lite för självklar, men endå riktigt bra... Ha en bra da!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hann du skoja med någon igår eller? :P

Postad 2009-04-02 kl 19:41:17
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback