Utmaning


Jag har blivit utamanad av Sandra Gee
Regler:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade
***
Mina 7 sanningar...
1. Jag är sjukt rädd för ormar
2. Jag är igentligen för snäll för mitt eget bästa.
3. Jag är inte alls ekonomisk
4. Jag kan vara fruktansvärt envis
5. Jag skiter i att sopsortera
6. Jag är en väldigt social människa
7. Jag försöker inte ta allt så allvarligt
***
Dom 7 personer som jag vill utmana är:
Angen
Elin
Lillaste
Loggan
Mia
Olle
Och hemliga P

***
LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Loggy

Har vi inte nyss gjort den här?

Postad 2009-01-30 kl 18:27:43
Postat av: Sofie

Vi har ju nyss gjort den :D Du, vem är hemliga P? :D

Postad 2009-01-30 kl 20:53:06
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Loggy

Näää du blev inte alls utlämnad...skrev ju om ormarna då också :P

Postad 2009-01-30 kl 22:25:40
Postat av: Sandra Gee

Aha så den här hade du redan gjort? haha..





Sv: Ok då förstår jag vad du menar :) Nej haha för vissa kanske det är så, men de flesta är ju som vanliga människor hehe.



Hände igår då?

Postad 2009-01-31 kl 10:58:17
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback