dagen efter...

Hua.. Ja firmafesten är avklarad. Finns bara en person på det där företaget som kan komma på idén att lägga en firma fest på aveny en torsdag. Det är ju inte känt för att vara jätte glamoröst direkt dom dagarna. Men jag måste erkänna att jag hade förbannat skoj iallafall. Vi som var lite duktiga hade ju såklart en förträff på bishop innan och tog ett försnack. Tyvärr så var vi dom enda som hade gjort det, så alla var inte på samma våglängd när vi träffades på kontoret. Hände igentligen inte så mycket på aveny, vi satt och surrade hela kvällen typ. Dansade inte ens så det fanns ingen anledning till ångest heller. Känns skönt att man höll en hyffsat låg profil. Fanns ju några som var lite mer rund underfötterna och stack ut lite i mängden, men sånt hör till också så... Jag känner själv att det här inlägget är helt tallanglöst, men om ni kollar när det här är skrivet så kanske ni förstår varför det inte håller någon klass. .. Nu ska jag se yes man och sen knoppa. Sov gott, smek på skjärten!

Kommentarer
Postat av: Loggy

Ryck upp dig med bloggandet nu!!!

Postad 2009-03-28 kl 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback